poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Woda perfumowana My Red

Opis producenta: Seksowne, uwodzicielskie nuty wody perfumowanej My Red spotęgują moc Twojego magnetyzmu i przyspieszą bicie serca każdego, kto znajdzie się w zasięgu Twojego nieodpartego uroku. Intensywnie kwiatowa, odważna kompozycja, wzbogacona ulotnym aromatem czerwonego jaśminu, zaskoczy Cię swoim zmysłowym charakterem. Czas podkręcić intensywność... a w tym najlepiej sprawdza się czerwień.


Moja ocena: Opis zupełnie nieadekwatny do produktu. Mam dość tych lakonicznych, nic niewnoszących tekstów.
Napiszę szczerze, że jestem zawiedziona. Skuszona rzekomą trwałością produktu i wspaniałym zapachem, postanowiłam zakupić kosmetyk i przeżyłam pierwsze rozczarowanie. Mimo dość wysokiej ceny (są to jedne z najdroższych perfum oferowanych przez Oriflame), nie spełniają w pełni swojego zadania.
Perfumy są całkiem ładne, ale płaskie i jednowymiarowe oraz nienasycone. Zapach jest naprawdę przyjemny, gorący, sexowny, może nawet trochę duszny. Użyte nuty zapachowe mają potencjał i dobra firma perfumiarska mogłaby zrobić z nich arcydzieło.
Naprawdę szkoda, że przy tym wszystkim aromat jest tak okropnie nietrwały-przestaję go czuć przed upływem 2h. To bardzo, bardzo kiepsko.
Buteleczka dość ciekawa, ale tu nie chodzi o oprawę, ale o meritum. W ogólnym rozrachunku nie polecam. Za podobne pieniądze można kupić coś bardziej trwałego.

niedziela, 30 sierpnia 2015

Tusz do rzęs The ONE Instant Extensions

Niektórzy z Was długo czekali na obiecaną recenzję jednej z nowości Oriflame, o której pisałam w poście Nowości w katalogu 12/2015.

Oto i ona - Tusz do rzęs The ONE Instant Extensions :

Opis producenta: Zdumiewający efekt wydłużenia rzęs w kilka sekund! Ekstremalnie wydłużająca rzęsy maskara z innowacyjną, spiralną szczoteczką i elastyczną formułą zawierającą włókna wydłuża rzęsy nawet o 74%*. Szybkoschnąca formuła, nie pozostawia smug**.

Moja opinia: Tusz rzeczywiście wydłuża rzęsy ! Nie wiem czy aż o 74%, ale z całą pewnością moje rzęsy po pomalowaniu są dłuższe i bardziej uniesione. W konsekwencji moje oko stało się jakby bardziej "otwarte". Wygląd szczoteczki od tego tuszu jest nietypowy, gdyż przypomina spiralę.
Miałam obawy, że nie będę potrafiła nią aplikować tuszu. W praktyce okazało się, że nie jest aż tak tragicznie. Jednak aplikacja trwała znacznie dłużej niż zwykle, tradycyjną szczoteczką. Myślę, że jest to kwestia wprawy i przyzwyczajenia.
Jak widzicie na zdjęciu, mam rzadkie rzęsy, dlatego nie osiągnęłam zdumiewającego efektu wydłużenia. W przeciwieństwie do kobiety z okładki katalogu nr 12. Dodatkowo niektóre włoski trochę mi się posklejały, ale uważam, że jest to bardziej efekt nieumiejętnej aplikacji niż wina tuszu.
Zresztą oceńcie sami.

Fotografia przedstawia moje rzęsy bez tuszu i rzęsy po aplikacji Tuszu do rzęs The ONE Instant Extensions


Ocena końcowa: zadowolona.

sobota, 29 sierpnia 2015

Katalogi Oriflame

Jak już pisałam, katalog Oriflame to Twoje najważniejsze narzędzie w sprzedaży bezpośredniej. Bez niego nie istniejesz.
Pełni on rolę Twojego sklepu z kosmetykami, który zmienia swój asortyment co trzy tygodnie. Dodatkowym atutem jest fakt, że nie musisz posiadać wszystkich produktów. Nie musisz się martwić, gdzie będziesz je przechowywać ani w jaki sposób będziesz je transportować? Wystarczy, że masz aktualnie obowiązujący katalog.
Dzięki możliwościom technologicznym, możesz sprawnie i dość szybko zamówić potrzebne produkty i dostarczyć je w każdej chwili swoim klientkom.

Pamiętaj, że aby zwiększyć swoją sprzedaż powinieneś:

1. Dość szybko nauczyć się najważniejszych wydarzeń katalogowych;
2. Wiedzieć, które nowości są najważniejsze;
3. Znać oferty, które są kluczowe dla danego katalogu;
5. Wiedzieć, które z produktów są Twoimi osobistymi faworytami;
6. Znać produkty, które Twoi klienci kupują lub potrzebują kupić w każdym miesiącu;
7. Zapoznać się z nowymi produktami i ich historiami;
8. Korzystać z ofert specjalnych na początku i na końcu danego katalogu;


Dzięki temu będziesz w stanie jeszcze lepiej dotrzeć do potrzeb klienta i zaproponować mu profesjonalne produkty w atrakcyjnych cenach.

piątek, 28 sierpnia 2015

Wygładzająca odżywka do włosów HairX Smooth Control

Kolejny produkt do pielęgnacji włosów - odżywka do włosów HairX Smooth Control.

Opis producenta: Kremowa nawilżająca odżywka pomoże Ci zapanować nad niesfornymi kosmykami! Sprawia, że włosy łatwo się układają, a także zapobiega ich puszeniu się. Dzięki zawartości kompleksu keratynowego wygładza włosy i nadaje im jedwabistą miękkość.

Moja opinia: Opis jak zwykle trochę nieskładny stylistycznie :-)
Ostatecznie, ciężko mi stwierdzić, czy po stosowaniu tej odżywki włosy autentycznie łatwo się układają i nie puszą się. Stosuję ją naprzemiennie z maską do włosów, o której pisałam w poście: Maska do włosów HairX Restore Therapy , więc w konsekwencji, nie wiem, któremu kosmetykowi zawdzięczam uzyskany efekt. W każdym razie dzięki nim, osiągnęłam pożądany cel: moje włosy stały się bardziej miękkie i przestały puszyć się.
Dużym atutem jest także fakt, iż zaraz po użyciu kosmetyku włosy wyglądały tak, jak po wyjściu z profesjonalnego salonu.
Odżywka ma mdły zapach i kremową konsystencję, która jest bardzo przyjemna dla dłoni.

Ocena ogólna: zadowolona.

czwartek, 27 sierpnia 2015

Nowości w katalogu 12/2015

W katalogu 12 mamy dwie nowości:

1. Maskarę The One Instant Extensions, która zapewnia natychmiastowy efekt wydłużenia rzęs nawet do 74%!
2. Wodę toaletową Elvie w nowej ulepszonej formule.

Moją uwagę w aktualnie obowiązującym katalogu przyciągnął nowy tusz do rzęs, więc postanowiłam zakupić produkt. Wkrótce na blogu napiszę o nim swoją opinię. Jestem ciekawa, czy rzeczywiście działa tak, jak zapewnia producent.

Woda toaletowa Glacier (niebieska)

Dziś coś specjalnie dla mężczyzn - moja recenzja niebieskiej wody toaletowej Glacier.

Opis producenta: Sięgaj wyżej dzięki temu soczyście świeżemu zapachowi. Odświeżające połączenie cytryny, geranium i seksownego drzewa sandałowego poprowadzi Cię na sam szczyt.

Nie wiem, kto pisze te teksty, ale są bez sensu. Na pewno nie zachęcają do kupna produktu! Jak drzewo może być seksowne? Może autor chciał zabłysnąć swoją elokwencją poprzez zastosowanie personifikacji?! Jednak ostatecznie słabo mu to wyszło.

Moja opinia: Wspaniały, męski zapach. Mogłabym go wąchać godzinami. Wyraźna, orzeźwiająca woń. Idealna dla lekkoducha.
Ten doskonały aromat podoba się zdecydowanej większości mężczyzn, a kobiety go ubóstwiają.

Ocena końcowa: produkt doskonały.

wtorek, 25 sierpnia 2015

Początki w Oriflame - gdzie szukać klientów?

Jak znaleźć klientów, którzy zechcą zakupić od nas kosmetyki Oriflame? - z tym pytaniem,styka się wiele konsultantek i konsultantów. Tak naprawdę problem dotyczy nie tylko osób początkujących, ale także doświadczonych marketingowców, pragnących zwiększyć swoją sprzedaż.


Na początek proponuję szukać potencjalnych klientów wśród najbliższego Wam kręgu, a więc rodziny czy przyjaciół. Na pewno uda wam się przekonać do zakupu mamę, tatę, siostrę czy brata, a także najbliższe przyjaciółki.

Zakład pracy, szkoła, czy uczelnia to również doskonałe miejsca na pokazanie innym osobom aktualnego katalogu Oriflame. Pamiętaj, że nie musisz nikogo specjalnie skłaniać ani zachęcać do dokonania zamówienia. Wystarczy, że dasz im do obejrzenia katalog. Może akurat jakiś produkt przyciągnie ich uwagę ...