Pełni on rolę Twojego sklepu z kosmetykami, który zmienia swój asortyment co trzy tygodnie. Dodatkowym atutem jest fakt, że nie musisz posiadać wszystkich produktów. Nie musisz się martwić, gdzie będziesz je przechowywać ani w jaki sposób będziesz je transportować? Wystarczy, że masz aktualnie obowiązujący katalog.
Dzięki możliwościom technologicznym, możesz sprawnie i dość szybko zamówić potrzebne produkty i dostarczyć je w każdej chwili swoim klientkom.
Pamiętaj, że aby zwiększyć swoją sprzedaż powinieneś:
1. Dość szybko nauczyć się najważniejszych wydarzeń katalogowych;
2. Wiedzieć, które nowości są najważniejsze;
3. Znać oferty, które są kluczowe dla danego katalogu;
5. Wiedzieć, które z produktów są Twoimi osobistymi faworytami;
6. Znać produkty, które Twoi klienci kupują lub potrzebują kupić w każdym miesiącu;
7. Zapoznać się z nowymi produktami i ich historiami;
8. Korzystać z ofert specjalnych na początku i na końcu danego katalogu;
Dzięki temu będziesz w stanie jeszcze lepiej dotrzeć do potrzeb klienta i zaproponować mu profesjonalne produkty w atrakcyjnych cenach.

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz